Friends

Sabtu, 30 Oktober 2010

rimasnya,sakit ati nya,......napelah jadi mcm nie,,.....

nie zie nak membebel je satu ari nie..bangun pagi-pagi sebab nak keluar awal supaya tak lambat tapi pagi-pagi time dah siap hujan lah pulak...adoi mcm mane nie zie nak merempat nie..jalan tak tahu lagi jam pukul 7.30 pagi dah zie nak sampai kat tempat tue pukul 9 pagi..tgk kat map geoole tue 15minit je tapi disebabkan zie tak tahu jalan zie keluarlah awal......

so bila hujan zie pun sambung lah zzzzzzzzzzzzzz sampai hujan reda kul 9.oo pagi kul 9.30pagi zie pun gerak lah pi tempat yang dituju berpandukan map....rupa-rupanya zie sesat sampai pukul 12.00 tgh hari..hhahahah...padan muke......geram sangat-sangat sebab tak dapat pi tempat tue siap dah booking dah bayar lagi lesap dah RM40.00 zie..mmg kecik nilainya tapi sangat-sangat berharga untuk zie...so satu hari nie zie sedih sangat-sangat sebab tak dapat pi kat tempat yang dituju...heheee...dah lah merempat je....

tak tahu lah bila lah nak mahir jalan kl nie...wa...wa....supaya tidak sesat lagi..bosan pulak selalu asik sesat je...

3 comments:

Encik Tikus berkata...

aiseh~ kuatnya membebel xD

che'q na story berkata...

ko nak pg mana tu?
aku lagi la langsung tak tau jalan kat kl,
lagi haru...

ZieSalikan berkata...

encik tikus : alah bukan selalu pun membebel...
che'q :ko kene lah pindah sini sbb kene cari jalan dgn aku..hehee

intai yang lain jom.....

layan wei....

 

My Blog List

impian karut

  • bulan madu ke pulai madukan sabah
  • melancong pi jakarta dan bandung
  • melancong ke serawak melawat ana dan as
  • beli mesin jahit tepi
  • beli mesin jahit (done)
  • beli oven n mix
  • butik pengantin
  • rumah sendiri
  • kereta sendiri
  • kelas mengandam
  • kelas photografi
  • kelas menjahit tudung (done)
  • membeli kemera D90 (done)
  • kelas menjahit pakaian perempuan (done)
  • kelas membuat pakaian lelaki
  • belajar buat kuih talam
  • belajar buat kek

DUIT simpanan SHOPPING