Friends

Jumaat, 18 Mac 2011

bosan

malam nie aderlah malam yang bosan untuk aku
entahlah hati tertiba terasa sunyi je..hati terasa kerisauan pulak......
tiada sesiapa pun yang akan faham isi hati aku nie.....
aku menanti kehadiran seseorang yang tidak meningati diri ini......
siapalah aku untuk diingati...hanya wanita biase yang tidak mempunyai kelebihan dan sentiasa bernasib malang 

sesungguhnya aku sentiasa merinduinya dan sangat sayangkan nya......

aderkah engkau mengerti..maksud kebosanan aku nie.....hanya memerlukan teman



0 comments:

intai yang lain jom.....

layan wei....

 

My Blog List

impian karut

  • bulan madu ke pulai madukan sabah
  • melancong pi jakarta dan bandung
  • melancong ke serawak melawat ana dan as
  • beli mesin jahit tepi
  • beli mesin jahit (done)
  • beli oven n mix
  • butik pengantin
  • rumah sendiri
  • kereta sendiri
  • kelas mengandam
  • kelas photografi
  • kelas menjahit tudung (done)
  • membeli kemera D90 (done)
  • kelas menjahit pakaian perempuan (done)
  • kelas membuat pakaian lelaki
  • belajar buat kuih talam
  • belajar buat kek

DUIT simpanan SHOPPING