Friends

Selasa, 21 Jun 2011

fesyen yang akan dilaksanakan

Salam semua...mulakan hari nie dengan senyuman tau.....hehehhe.... tgk gambar kat atas tue cantik kan..hehehe.....lagi-lagi artis yang pakai tue artis yang zie paling minat....hehee......comel je.....
baju yang di pakai tue comment sikit comel x?dalam otak terfikir kalau zie pakai pun comel kan......<<<< perasan je lebih...>>>> 


baju nie zie teringin nak buat....tak lah hasilnya nanti ye.....heehhehe

4 comments:

Redbloodsnow berkata...

lawa lah fesyen tu

ZieSalikan berkata...

thu x pe....dlm proses nk buat tue..ehehhe

Yati berkata...

Kalau pakai untuk raya, mesti semua orang terpegun. :)

ZieSalikan berkata...

k.yati tahu x pe......huhu..mintak2 sempat lah nak buat...

intai yang lain jom.....

layan wei....

 

My Blog List

impian karut

  • bulan madu ke pulai madukan sabah
  • melancong pi jakarta dan bandung
  • melancong ke serawak melawat ana dan as
  • beli mesin jahit tepi
  • beli mesin jahit (done)
  • beli oven n mix
  • butik pengantin
  • rumah sendiri
  • kereta sendiri
  • kelas mengandam
  • kelas photografi
  • kelas menjahit tudung (done)
  • membeli kemera D90 (done)
  • kelas menjahit pakaian perempuan (done)
  • kelas membuat pakaian lelaki
  • belajar buat kuih talam
  • belajar buat kek

DUIT simpanan SHOPPING