Friends

Rabu, 3 Ogos 2011

menanti hari

tido zie tidak lena disebeb kan dia.....
otak terlalu berserabut sekali memikirkan nya....tinggal menunggu hari yang bakal ditetapkan sahaja...
kata-kata zie dah susun dengan seeloknya...semuanya sudah siap sedia tunggu masa untuk berjumpa je....
hati berdebar-debar menanti,dalam fikiran mcm-mcm yang zie fikirkan still lagi berfikir tentang keputusan yang zie buat betul kah ini keputusan......walaupun dah ader jawapan akhir yang tidak akan berubah tetapi zie risau kalau zie tersilap langkah....zie takut ape yang dirancang tidak menjadi kenyataan,zie takut perkara yang buruk dan membebankan akan berlaku yang membuatkan zie tidak boleh terima kenyataan. Doakan zie berjaya ye..Doakan zie mempunyai masa untuk berdamping dengannya....
tido zie betul-betul tidak lena dibuatnya.......sedangkan hari semakin hampir untuk berjumpa.


2 comments:

kakyong berkata...

nak berjumpa dgn siapa ni?? misteri betui..


zie, hadiah dah sampai.. terima kasih

http://kakyong72.blogspot.com/2011/08/rezeki-ga-yang-terbaru-hadiah-yang.html

ZieSalikan berkata...

hehe..kakyong tue rahsia....nanti kite update kakyong bace lah......


kakyong suke tak hadiah tue...?

intai yang lain jom.....

layan wei....

 

My Blog List

impian karut

  • bulan madu ke pulai madukan sabah
  • melancong pi jakarta dan bandung
  • melancong ke serawak melawat ana dan as
  • beli mesin jahit tepi
  • beli mesin jahit (done)
  • beli oven n mix
  • butik pengantin
  • rumah sendiri
  • kereta sendiri
  • kelas mengandam
  • kelas photografi
  • kelas menjahit tudung (done)
  • membeli kemera D90 (done)
  • kelas menjahit pakaian perempuan (done)
  • kelas membuat pakaian lelaki
  • belajar buat kuih talam
  • belajar buat kek

DUIT simpanan SHOPPING