Friends

Rabu, 25 Mei 2011

benci sangat-sangat

kali nie zie mmg nak membebel bukan ape....ya allah..dugaan tue berat sangat untuk zie..sarat sangat...terpikir kenapa lah zie nie terlalu byk kekurangan sangat-sangat..dugaan ape lagi lah yg akan berlaku lagi kat zie nie kan... zie mmg dawn gila-gila sekarang nie...zie sebenarnya nak je berhenti keje tak tahan langsung dengan budak-budak offis nie...sikit-sikit terasa itu lah ini lah...tapi bab-bab membuli n mgejek aku tue kuat gila tak penah fikir perasaan aku nie..selama nie ak senyap je tau....pastu aku begurau sikit-sikit ambik hati lah kecik hati lah.... abis tue dia orang penah fikir tak perasaan aku nie.....salah ke kalau aku bawak bekal sampai nak kate aku kedekut..salah ke kalau aku keluar x membeli..ikut cita rasa masing-masinglah...

YaAllah sesungguhnya aku tidak tahan dugaan ini YaAllah......cukup lah setakat ini.sejujurnya aku terlalu merindui kawan-kawan aku di sarakids.......rindu zaman belajar aku.....kenapa aku perlu lalui semua ini?kenapa perlu ader kekurangan dalam diri aku ini.kenapa aku pelat dalam sebutan 'R' tue..aku benci dia org semua yang merendah-rendahkan kekurangan aku nie......


0 comments:

intai yang lain jom.....

layan wei....

 

My Blog List

impian karut

  • bulan madu ke pulai madukan sabah
  • melancong pi jakarta dan bandung
  • melancong ke serawak melawat ana dan as
  • beli mesin jahit tepi
  • beli mesin jahit (done)
  • beli oven n mix
  • butik pengantin
  • rumah sendiri
  • kereta sendiri
  • kelas mengandam
  • kelas photografi
  • kelas menjahit tudung (done)
  • membeli kemera D90 (done)
  • kelas menjahit pakaian perempuan (done)
  • kelas membuat pakaian lelaki
  • belajar buat kuih talam
  • belajar buat kek

DUIT simpanan SHOPPING