Friends

Ahad, 25 September 2011

jom balik kg .....

selamat pagi semua....pe kabar harap-harap sihat ye...maklum lah lepas-lepas raya..hehheee....tajuk nie dah lapuk dah tapi zie nak cerite jugak tak kira lah ko orang suke ke tak zie nak cerite gak..hehehhe......ko org nak kutuk pun kutuk lah dah mmg zie x sempat nak updatekan nak buat macam mane......ader aku kesah org nak kate ape yang penting aku happy...huhuhu

raya dah nak dekat dah raya semangat gila nak balik kg aritu so sanggup banggun kul 5 pagi siap2 sbb nak gerak kul 6 pagi nak elak kan jem punya pasal.....siap cari lagu raya dan balik kampung nak dengar kat radio punya pasal..hahha...mmg gila semangat...punya x sabar nak balik kg dan raya kan...huhu......

terima kasih kepada hausemate zie yang kat sebelah tue sbb dia tumpangkan zie balik..huhuh..zie menumpang je.....balik pagi-pagi pun kul 7pagi kereta dah penuh kat highway tau..adeh...kl nie banyak kereta sangat-sangat kan.......


masa nampak signbond exit ke ayerhitam semangat gila nak sampai umah..hahha....gila bising kat dalam kereta x sabar nak sampai.....

nasib baik kat tol x banyak kereta masa nak keluar tue...huhuu..syok wei masa tue zie sampai dalam kul 9> lah jugak.....sebenarnya bukan semangat raya semangat cuti..huhuhu...alhamdulilah kami sampai dengan selamatnya.....

Jadi ikut lah langkah-langkag zie untuk mengelakkan jem dan menambahkan jem gerak awal pagi dan une touch&go untuk elakkan berbaris panjang-panjang kat tol..huhu.....selamat memandu semua........



1 comments:

kakyong berkata...

salam singgah zie...

selamat hari raya Aidil Fitri..

kakyong72.blogspot.com

intai yang lain jom.....

layan wei....

 

My Blog List

impian karut

  • bulan madu ke pulai madukan sabah
  • melancong pi jakarta dan bandung
  • melancong ke serawak melawat ana dan as
  • beli mesin jahit tepi
  • beli mesin jahit (done)
  • beli oven n mix
  • butik pengantin
  • rumah sendiri
  • kereta sendiri
  • kelas mengandam
  • kelas photografi
  • kelas menjahit tudung (done)
  • membeli kemera D90 (done)
  • kelas menjahit pakaian perempuan (done)
  • kelas membuat pakaian lelaki
  • belajar buat kuih talam
  • belajar buat kek

DUIT simpanan SHOPPING