Friends

Rabu, 28 September 2011

projek baju kurung moden

salam semua...selamat pagi.....bulan pose hari tue zie mmg bz dengan tempahan baju dan buat baju zie sendiri tue pastu kat offis pon bz gak so mmg bersawang lah blog zie nie..hahaha......

tgk gambar kat atas nie...mesti ingat ttg entry zie yang bertajuk fesyen yang dilaksanakan kan....zie dah buat tau alhamdulilah siap dah masa raya tue..sempat lah pakai sekali...
Dalam entry aktiviti malan bulan puasa baju yang dijahit masa bulan puasa nie pun siap dah..

nie lah hasilnya.......

entah lah pada zie kurang cantik.tapi tak tahu nak commet....yang penting zie dah cuba buat...kurang puas hati sebab x secantik baju yang erra fazira pakai.......ape-ape pun layan je...

7 comments:

Iwanski berkata...

wahh... cantek,cantek...

Aisumi Chan Kawa'i berkata...

wahhh~ comey bajunye! ^_^

ZieSalikan berkata...

comel ke?kene kutuk dgn adik masa pakai baju nie dia kate x lawa....ontah lah...

kakyong berkata...

zie,
kakyong rasanya jika kain yg digunakan utk buat ropol2 tu dr kain jenis lembut, sure akan nampak elok jer terletak..

x per.. lain kali boleh usaha lagi.. beli kain yg lebih bermutu... ;)

ZieSalikan berkata...

tq k.yong.....yang ropol2 tue zie gune kain sifon dah...tapi baju tue zie gune kain cotton india,,...sedih woooo..kain tue kawan belikan kan india..hahaha

MYA EL QAYREENA AZRYAN berkata...

cantikkkk

ZieSalikan berkata...

MYA EL QAYREENA AZRYAN alahai malunya....x lah biasa je...

intai yang lain jom.....

layan wei....

 

My Blog List

impian karut

  • bulan madu ke pulai madukan sabah
  • melancong pi jakarta dan bandung
  • melancong ke serawak melawat ana dan as
  • beli mesin jahit tepi
  • beli mesin jahit (done)
  • beli oven n mix
  • butik pengantin
  • rumah sendiri
  • kereta sendiri
  • kelas mengandam
  • kelas photografi
  • kelas menjahit tudung (done)
  • membeli kemera D90 (done)
  • kelas menjahit pakaian perempuan (done)
  • kelas membuat pakaian lelaki
  • belajar buat kuih talam
  • belajar buat kek

DUIT simpanan SHOPPING