Friends

Selasa, 28 September 2010

kembali.......................

Kini semangatku kembali semula..setelah lame bermuram..kini hati berkobar-kobar untuk kembali menyinari kehidupan...aku tanam impian untuk menanam bunga ros disetiap perjalanan aku kerana ia amatlah cantik disukai org ramai dan baunya pun harum tetapi aku batas-bataskan perjalanan hidup ku dengan benteng yang amat merbahaya untuk menjaga keselamatan aku inie...supaya perkara yang memuram kan aku tidak kembali semula........


        senyumlah wahai sayang...senyum mu itu sebenarnya memberi sinar kepada org lain jugak..senyum mu itu sebenarnya amatlah cantik bak bunga mawar....sesungguhnya...bila engkau kembali ceria...hidup mu akan disenari pelangi yang amat cantik sekali dan tak akan hilang dalam dirimu......




Ziesalikan

0 comments:

intai yang lain jom.....

layan wei....

 

My Blog List

impian karut

  • bulan madu ke pulai madukan sabah
  • melancong pi jakarta dan bandung
  • melancong ke serawak melawat ana dan as
  • beli mesin jahit tepi
  • beli mesin jahit (done)
  • beli oven n mix
  • butik pengantin
  • rumah sendiri
  • kereta sendiri
  • kelas mengandam
  • kelas photografi
  • kelas menjahit tudung (done)
  • membeli kemera D90 (done)
  • kelas menjahit pakaian perempuan (done)
  • kelas membuat pakaian lelaki
  • belajar buat kuih talam
  • belajar buat kek

DUIT simpanan SHOPPING