Friends

Selasa, 21 September 2010

mohon kembali semangat

  Perasaan aku sekarang nie memang tidak tetap susah untuk aku menbuat keputusan......kesedihan yang ader dalam diri ini susah untuk dilafaskan....ikut kan hati ingin sekali ak melarikan diri...bersembunyi tanpa ader sesiapa pun yang mengenali diri ini......ikut kan hati ingin sekali aku menangis sepuas-puasnya......terluke hati mmg tidak dapat diubat lagi....terlalu dalam sekali.... aku hanya dapat memohon kembalikan semangat ini dan kembali seperti biase.....terlalu susah untuk aku tenangkan jiwa ini..........


     Aku ingin kembalikan senyuman aku yang dulu....hidup dalam kebahagian yang aku bina sendiri dan kembalikan semula perangai gila-gila aku.......

# doakan lah jiwa dan semangat aku.........sesungguhnya aku ingin membuat keputusan yang terbaik dalam kehidupan aku ini....

2 comments:

ceksumolek's berkata...

semoga lebih tabah menghadapi apa jua situasi :)

ZieSalikan berkata...

tq......

intai yang lain jom.....

layan wei....

 

My Blog List

impian karut

  • bulan madu ke pulai madukan sabah
  • melancong pi jakarta dan bandung
  • melancong ke serawak melawat ana dan as
  • beli mesin jahit tepi
  • beli mesin jahit (done)
  • beli oven n mix
  • butik pengantin
  • rumah sendiri
  • kereta sendiri
  • kelas mengandam
  • kelas photografi
  • kelas menjahit tudung (done)
  • membeli kemera D90 (done)
  • kelas menjahit pakaian perempuan (done)
  • kelas membuat pakaian lelaki
  • belajar buat kuih talam
  • belajar buat kek

DUIT simpanan SHOPPING