Friends

Khamis, 25 November 2010

seminggu 2 kali

semalam kali kedua zie masuk klinik lagi..hehhee...entah lah demam nie zie rasa mcm dah baik tapi rupanya ader lagi..zie pi klinik semula sebab zie batuk dan selsama yang teruk sangat-sangat. tak tahan sangat kat tekak tue rase mcm nak keluarkan je...hehhe...so pi klinik zie dapatlah mc lagi sekali..hehhe..

satu minggu nie 2 kali zie masuk dapat mc jangan jeluas tau..hhahah..minggu nie keje 3 hari je tapi 3hari yang amat terseksa sekali...hehee....geng doakan zie cepat sembuh ye...dah tak sanggup dah nak makan ubat nie...pil-pil tue sungguh tak sedap sungguh..huhuhuh...



2 comments:

Bantal Bucuk 1986 berkata...

tecik... ko demam ag ke... padanlah xnmpak ko beberapa harini..windu kat adik aku sowg nie

ZieSalikan berkata...

aah ak demam lagi lah ontah lah x baik2 pun dah semingu lebih nie...isnin nanti ak nak pi cheak darah pulak..

intai yang lain jom.....

layan wei....

 

My Blog List

impian karut

  • bulan madu ke pulai madukan sabah
  • melancong pi jakarta dan bandung
  • melancong ke serawak melawat ana dan as
  • beli mesin jahit tepi
  • beli mesin jahit (done)
  • beli oven n mix
  • butik pengantin
  • rumah sendiri
  • kereta sendiri
  • kelas mengandam
  • kelas photografi
  • kelas menjahit tudung (done)
  • membeli kemera D90 (done)
  • kelas menjahit pakaian perempuan (done)
  • kelas membuat pakaian lelaki
  • belajar buat kuih talam
  • belajar buat kek

DUIT simpanan SHOPPING