Friends

Khamis, 20 Oktober 2011

dalam dilema

salam...semua sekarang nie zie betul2 bz sangat-sangat..bz memikirkan masa depan zie sendiri...memikirkan ape yang terjadi pada diri zie...terlalu susah untuk zie buat keputusan yang melibatkan masa depan nie...sampai tak lalu makan dan tidak lena nak tido...sedih pun ader berdebar-debar rasa jantung nie....semua serba tak kene...pening kelapa nie fikir tentang kebaikan dan keburukannya.

Tapi tue lah setiap pilihan ader kebaikan dan keburukan susah untuk zie pilih.....
masih lagi dalam dilema lagi.....

Ini berkenaan interview di LHDN  akhirnya zie dapat jawapannya...zie diterima berkerja di LHDN tapi dalam hati terasa sayu meninggal kan jabatan Risda nie...

entah lah zie tak tahu untuk terima atau tidak...yang paling seronok kalau zie terima zie akan balik kampung.

5 comments:

Aisumi Chan Kawa'i berkata...

ziee.. dapat balik kampung tuuu~ better pergi jer.. dekat dgn family..

Pondok Usang berkata...

Istiqarah dik.. =)

ZieSalikan berkata...

aisumi mmg nak pi pun dekat dengan famly...tapi kene fikir lain jugak nie...

pondok usang ye..saya dah buat...

kakyong berkata...

sudah istiqarah ker.. bekerja di LHDN pun bagus juga.. yg penting ada minat & kesungguhan , di mana2 pun boleh berjaya..

ZieSalikan berkata...

terima kasih k.yong....

intai yang lain jom.....

layan wei....

 

My Blog List

impian karut

  • bulan madu ke pulai madukan sabah
  • melancong pi jakarta dan bandung
  • melancong ke serawak melawat ana dan as
  • beli mesin jahit tepi
  • beli mesin jahit (done)
  • beli oven n mix
  • butik pengantin
  • rumah sendiri
  • kereta sendiri
  • kelas mengandam
  • kelas photografi
  • kelas menjahit tudung (done)
  • membeli kemera D90 (done)
  • kelas menjahit pakaian perempuan (done)
  • kelas membuat pakaian lelaki
  • belajar buat kuih talam
  • belajar buat kek

DUIT simpanan SHOPPING