Friends

Khamis, 16 Disember 2010

DAH tidak MERAGAM lagi dah

Sebelum nie zie ader cerite kan yang zie terpakse makan pill sebab sakit tyroid. Hari nie hari ke-2 zie tak makan pill tue lagi atas nasihat dokter di hkl  zie normal.alhamdulilah selepas berhenti makan pill tersebut badan zie sihat hendaknya...tiada lagi sakit-sakit badan dan sakit-sakit tekak. batuk Zie pun semakin sembuh.... Bila terinagt tentang sakit-sakit badan yang zie alami semasa makan pill tue. Takut rasanya hanya tuhan je lah yang tahu bertapa sakitnya badan nie...walaupun hanya duduk sahaja..
kini badan makin pulih hendaknya....

2 comments:

Yati berkata...

Kesiannya.. doktor mana la yang salah bagi makan ubat tu...tak payah la pergi klinik yang tu lagi.
Salam kenal ya.

ZieSalikan berkata...

nie dokter kat taman kosos dokter wan & khalik..mmg saya x akan pi sane pun tuk selamanya...

intai yang lain jom.....

layan wei....

 

My Blog List

impian karut

  • bulan madu ke pulai madukan sabah
  • melancong pi jakarta dan bandung
  • melancong ke serawak melawat ana dan as
  • beli mesin jahit tepi
  • beli mesin jahit (done)
  • beli oven n mix
  • butik pengantin
  • rumah sendiri
  • kereta sendiri
  • kelas mengandam
  • kelas photografi
  • kelas menjahit tudung (done)
  • membeli kemera D90 (done)
  • kelas menjahit pakaian perempuan (done)
  • kelas membuat pakaian lelaki
  • belajar buat kuih talam
  • belajar buat kek

DUIT simpanan SHOPPING