Friends

Rabu, 22 Disember 2010

menanti

 Menanti si pari-pari ku muncul membantu begitu lama sekali.. Alangkah bermaknanya kalau ianya muncul dalam hidup ko yang malang ini...Apakan daya aku seorang yang malang tertapi mempunyai cita-cita yang tinggi.harapan hanyalah tingal harapan..... diri yang malang akan terus malang.. bukan ini yang ku pinta terjadi pada diriku ini tertapi ini yang tersurat pada diriku..ingin ku buang segalanya tertapi apakan daya aku tidak mampu untuk melakukan nya.....


 Apa yang boleh ku lalukan hanya meneruskan kehidupan yang malang ini kehidupan penuh dengan sayu dan duka...walaupun aku inginkan pelangi muncul dalam hidup ini.apakan daya aku tidak mampu untuk melawan takdir yang tersurat...aku terpaksa menerimanya dengan hati yang terbuka......harapan...tingal harapan.....pari-pari ku tidak akan muncul untuk selamanya.....



0 comments:

intai yang lain jom.....

layan wei....

 

My Blog List

impian karut

  • bulan madu ke pulai madukan sabah
  • melancong pi jakarta dan bandung
  • melancong ke serawak melawat ana dan as
  • beli mesin jahit tepi
  • beli mesin jahit (done)
  • beli oven n mix
  • butik pengantin
  • rumah sendiri
  • kereta sendiri
  • kelas mengandam
  • kelas photografi
  • kelas menjahit tudung (done)
  • membeli kemera D90 (done)
  • kelas menjahit pakaian perempuan (done)
  • kelas membuat pakaian lelaki
  • belajar buat kuih talam
  • belajar buat kek

DUIT simpanan SHOPPING