Friends

Selasa, 7 Disember 2010

kalAU Dah JOdoH

see............................................
comelkan gambar kat atas tue...alahai comelnya kawan-kawan ku....kedua-dua nie kawan zie x sangka kan mereka boleh mendirikan masjid. Tue lah jodoh tue kite tak tahu dengan siapa walaupun dia ader didepan mata kalau bukan masenya. Mereka sama-sama keje ditempat yang sama.zie pun dulu penah keje dengan mereka..enjoy dengan mereka....hahhehe terkenang pulak zie mase keje dengan mereka. Rindu terpalit dihati seketika.

mase majlis mereka zie demam so zie datang kejap je ambik gambar dengan mereka pun x sempat..duduk setengah jam je.makan-makan terus balik..bukan tak nak lama-lama tetapi zie  x sihat meyebabkan zie terbantut untuk berlama-lamaan disana.so dapat tangkap satu pic je. 

Apa-apa pun tahniah to my friend......semoga cepat-cepat dapat baby.

4 comments:

fatin hanani berkata...

eh2 tiba2 teringin haha :P
xsabar dah ni hahaa
haishh...
semga mereka berbahagia :D Amin!!!!

ZieSalikan berkata...

adoi..teringin membina masjid gak ke?.hhe...pe lagi seru dah sampai tue..mintak lah cik abg masuk meminang....hehh

Izyan Nadiah berkata...

terima kasih follow n komen kat blog yan :)
yan kait penguin tuh ^_^

Izyan Nadiah berkata...

hehe..boleh je..kulai. johor :)
or akak bole je tngok tutorial mengait kat youtube..

intai yang lain jom.....

layan wei....

 

My Blog List

impian karut

  • bulan madu ke pulai madukan sabah
  • melancong pi jakarta dan bandung
  • melancong ke serawak melawat ana dan as
  • beli mesin jahit tepi
  • beli mesin jahit (done)
  • beli oven n mix
  • butik pengantin
  • rumah sendiri
  • kereta sendiri
  • kelas mengandam
  • kelas photografi
  • kelas menjahit tudung (done)
  • membeli kemera D90 (done)
  • kelas menjahit pakaian perempuan (done)
  • kelas membuat pakaian lelaki
  • belajar buat kuih talam
  • belajar buat kek

DUIT simpanan SHOPPING